مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-23اقتصادي

تنظیم بازار قیمت مرغ با کشاورزی قراردادی بین اتحادیه مرغداران و مرغداران


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: کشاورزی قراردادی می تواند به ساماندهی شبکه توزیع مرغ در سطح استان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در جلسه ساماندهی شبکه توزیع مرغ در سطح استان، با بیان اینکه تولید قراردادی می تواند گرهی از مشکلات مرغداران استان را باز کند، اظهار داشت: قرارداد بین مرغداران و اتحادیه می تواند به متمرکز شدن مدیریت منجر شود که در این صورت با برنامه ریزی مناسب، ساماندهی کشتار و توزیع مرغ میسر شده و در تعیین قیمت نیز موثر خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه مرغداری های کوچک مقیاس با استفاده از کشاورزی قراردادی گفت: با توجه به اینکه بیشتر مرغداری های سطح استان واحد های کوچک مقیاس هستند، اگر به تولید قراردادی روی نیاورند در رقابت با واحدهای بزرگ و صنعتی از میدان خارج خواهند شد.

فتحی افزود: اگر یک طرف قرارداد اتحادیه مرغداران باشد مطمئناً می تواند در آینده تاثیرات مثبتی داشته باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی به مزیت های رقابتی کشاورزی قراردادی در حوزه مرغداری ها با مدیریت واحد اشاره کرد و گفت: مدیریت واحد در مرغداری ها می تواند از ورود و خروج افراد مختلف به مرغداری ها و بروز انواع بیماری ها جلوگیری کرده، توزیع نهاده ها به صورت دقیق و متناسب با میزان مصرف پخش شده و تصمیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار قیمت مرغ با کشاورزی قراردادی بین اتحادیه مرغداران و مرغداران

تنظیم بازار قیمت مرغ با کشاورزی قراردادی بین اتحادیه مرغداران و مرغداران