مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-23حوادث

هشت پا» در لانه مافیا!


در پی دستگیری شش عضو باند مخوف زورگیری و گوشی قاپی معروف به هشت پا در مشهد، مشخص شد که اعضای این باند نیز وابسته به شبکه مافیایی انتقال گوشی های سرقتی به خارج از مرزهای ایران هستند که در ادامه عملیات، 22 عضو این شبکه زیرزمینی در چنگ قانون گرفتار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، دوشنبه گذشته گزارشی با عنوان راز شبکه مخوف هشت پا در صفحه حوادث روزنامه خراسان به چاپ رسید که بیانگر دستگیری اعضای یک باند زورگیری و گوشی قاپی در نقاط مختلف شهر مشهد بود.

شش عضو این شبکه که در گروه های دو نفره موتورسوار، دست به ارتکاب جرم می زدند و تبهکاری های خود را از کوچه چهنو آغاز کرده بودند گوشی های سرقتی را به فردی تبعه خارجی به نام شیرآقا می فروختند که این مالخر نیز هنگام قاچاق 110 گوشی سرقتی در باک بنزین به یکی از کشورهای همسایه و در مرز تایباد به دام افتاد.

در پی انتقال مالخر مذکور به دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی، بازجویی های تخصصی از او آغاز و مشخص شد که شیرآقا و سرکرده باند مخوف معروف به هشت پا با یک شبکه مافیایی سرقت و انتقال گوشی های سرقتی به آن سوی مرزهای کشور در ارتباط هستند و در واقع هشت پا در لانه مافیا زندگی می کند.

با به دست آمدن این اطلاعات ارزشمند و با صدور دستوری از سوی سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت پا» در لانه مافیا!

هشت پا» در لانه مافیا!