مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 15:502021-05-23سياسي

علیرضا افشار در حمایت از آیت الله رییسی از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید


علیرضا افشار داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دیدار صبح امروز خود با آیت الله ابراهیم رییسی تصمیم به انصراف از ادامه حضور در انتخابات گرفت و با صدور بیانیه ای در حمایت از آیت الله رییسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا افشار داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دیدار صبح امروز خود با آیت الله ابراهیم رییسی تصمیم به انصراف از ادامه حضور در انتخابات گرفت و با صدور بیانیه ای در حمایت از آیت الله رییسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:  بسمه تعالی بیانیه انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 1400 امروز عرصه سیاسی همچون دوران دفاع مقدس به نیروهای با بصیرت و مجاهدی نیاز دارد تا ضمن تحکیم جبهه انقلاب بتوانند دشمنان را در توطئههای خود برای نفوذ جریانی در هیات حاکمه نظام اسلامی ناکام سازند.

اینجانب در ابتدای ورود به رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 با صدور بیانیه ای از همه نامزدهای جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعایت منشور اخلاقی انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدی که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار است و همکاری با وی به وحدت این جبهه و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا افشار در حمایت از آیت الله رییسی از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید

علیرضا افشار در حمایت از آیت الله رییسی از ادامه حضور در انتخابات کنار کشید