مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-23سياسي

دوی امدادی پاسداران به یاد شهدا برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: رزمندگان، پاسداران و دانشجویان دانشگاه امیرالمومنین(ع) سپاه از ساعت 18 روز سوم خرداد مسیر میدان لاله تا گلستان شهدا طی می کنند.

- با اشاره به گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس اظهار داشت: پس از حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به کشورمان، مقاومت دو ماهه مردم خرمشهر در برابر دشمن بعثی را کسی باور نمی کرد و زنان و مردان خرمشهر بدون تجهیزات و امکانات بیش از 60 روز در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی مقاومت کردند.

وی افزود: آن روزها تقابل بین جریان انقلابی و جریان حاکم بر قوه مجریه بود که به استقامت و مقابله در برابر دشمن توجهی نداشتند.

ادامه پیروزی ها بعد از فتح خرمشهر رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: پس از فتح خرمشهر پیروزی های غیر قابل باور بسیاری از جمله پیروزی بر گروهک تروریستی داعش برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد داعشی که با پشتیبانی های لجستیک استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و امپراطوری رسانه ای، رعب و وحشت ایجاد کرده بود اما به همت و تلاش سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت پیروزی بزرگ و باور نکردنی به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوی امدادی پاسداران به یاد شهدا برگزار می شود

دوی امدادی پاسداران به یاد شهدا برگزار می شود