مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-23اقتصادي

مشخص شدن برنامه خاموشی روزانه در شهرستان های فارس


همزمان با سراسر کشور، برنامه ای تحت عنوان مدیریت اضطراری بار شبکه، از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اجرایی و براساس آن، زمان و میزان اعمال خاموشی برق در هر شهرستان مشخص شده است.

- ایسنا/فارس همزمان با سراسر کشور، برنامه ای تحت عنوان مدیریت اضطراری بار شبکه، از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اجرایی و براساس آن، زمان و میزان اعمال خاموشی برق در هر شهرستان مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس طی اطلاعیه ای که بر روی خروجی سایت خود قرار داد، در خصوص شیوه مدیریت اضطراری بار به تفکیک هر شهرستان، اطلاع رسانی و جداولی را منتشر و تاکید کرده است که زمان و مکان درج شده در این جداول، احتمالی بوده و قطعی نیست.

براساس این جداول، که در بخش اطلاعیه های سایت شرکت توزیع برق فارس به نشانی https://www.

farsedc.

ir منتشر شده است، هر مشترک می تواند با دریافت اولین خاموشی و اطمینان از اینکه خاموشی مدیریت اضطراری بار است، با مراجعه به جدول و تطابق روز و ساعت نسبت به شناسایی گروه (منزل/محل کار) خود اقدام کرده و پس از شناسایی، از جدول فوق برای بقیه ساعات و ایام هفته استفاده کند.

برپایه اطلاعات درج شده در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، زمان و محل اعمال خاموشی، یک احتمال و متاثر از بار شبکه سراسری است و شرکت های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخص شدن برنامه خاموشی روزانه در شهرستان های فارس

مشخص شدن برنامه خاموشی روزانه در شهرستان های فارس