مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-23اقتصادي

سایه سنگین کرونا و رکود اقتصادی بر سر تالارهای پذیرایی یزد


رییس اتحادیه چلوکبابی ها و تالارهای پذیرایی استان یزد با اشاره به فشار رکود اقتصادی ناشی از کرونا بر دوش فعالان این صنف، از تعطیلی کامل و بیکاری بسیاری از فعالان این بخش حتی با سابقه ی فعالیت بیش از 40 سال خبر می دهد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه چلوکبابی ها و تالارهای پذیرایی استان یزد با اشاره به فشار رکود اقتصادی ناشی از کرونا بر دوش فعالان این صنف، از تعطیلی کامل و بیکاری بسیاری از فعالان این بخش حتی با سابقه ی فعالیت بیش از 40 سال خبر می دهد.

محمدحسین قهوه چی الحسینی در گفت وگو با ایسنا می گوید: ورود کرونا در مقاطع مختلف رستوران ها و تالارهای پذیرایی را تعطیل کرد و محدودیت های کرونایی اقتصاد اکثر فعالان این این صنف را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

وی اضافه می کند: در حال حاضر نیز اندک فعالیتی که در برخی رستوران ها دایر است دچار معضل نوسان و افزایش قیمت مواد اولیه است و رکود اقتصادی بر سر فعالان این حوزه به شدت سایه انداخته است به طوری که تعداد زیادی از تالارهای پذیرایی، رستوران ها و حتی جگرکی ها با سابقه ی فعالیت بیش از 40 ساله که از اعتبار بالایی در بازار برخوردار بودند نیز به طور کل تعطیل شده اند.

رییس اتحادیه چلوکبابی استان با بیان این که به طور معمول هر واحد صنفی در این اتحادیه دارای دو تا گاهاً بیش از 100 نفر نیروی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا و رکود اقتصادی بر سر تالارهای پذیرایی یزد

سایه سنگین کرونا و رکود اقتصادی بر سر تالارهای پذیرایی یزد