مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-23حوادث

نجات کوهنورد حادثه دیده توسط نجاتگران کوهستان هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری گفت: با اطلاع مبنی بر آسیب کوهنورد در ارتفاعات هفت تنان کوهرنگ تیم امداد کوهستان اعزام و فرد آسیب دسده به بیمارستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی هلال احمر ایرج کیانی بروجنی از نجات فرد حادثه دیده خبر داد و گفت: با توجه به دریافت اطلاعات از افراد گروه کوه نوردی مبنی بر اینکه یک از کوهنوردان در ارتفاعات کوه هفت تنان شهرستان کوهرنگ بدلیل شکستگی زانو قادر به حرکت نمی باشد با کشیک جمعیت هلال استان  تماس گرفته شد عوامل نجات پایگاه امداد و نجات کوهستان با  یک دستگاه آمبولانس، تجهیزات و ست کامل کوهستان  به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:کوهنورد آسیب دیده که با سقوط سنگ از ارتفاع، دچار شکستگی زانوشده بود، امدادگران کوهستان پس از 5 ساعت تلاش  با انجام عملیات نجات و تثبیت، مصدوم را  بیمارستان منتقل کردند.

کیانی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه ، شهروندان با شماره 112 با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند تا در صورت لزوم نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد حادثه دیده توسط نجاتگران کوهستان هلال احمر

نجات کوهنورد حادثه دیده توسط نجاتگران کوهستان هلال احمر