مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-23سياسي

هم پیوندی اصفهان و بنت دنبال شود / ورود 47 اتوبوس بازسازی شده به حمل و نقل عمومی


ضروری است به منظور توسعه خدمات در بنت، هم پیوندی بین اصفهان و این شهر دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت 700 اتوبوس در دست بازسازی توسط شهرداری اصفهان اظهار داشت: بایدتوجه داشت که این اتوبوس ها در پارکینگ منطقه قلعه شور انبار شده است.

وی با بیان اینکه با همت شهرداری تاکنون 47 دستگاه از این اتوبوس ها بازسازی و روز پنجشنبه به سامانه حمل و نقل اصفهان وارد شده است، افزود: در ابتدای این قرارداد مبلغ بازسازی برای هر اتوبوس 270 میلیون تومان در در نظر گرفته شده بود که با توجه به تورم این مبلغ به 400 میلیون تومان افزایش یافت و این امر روند بهره برداری از این پروژه را با کندی رو به رو کرد.

بازسازی 500 دستگاه اتوبوس در اصفهان رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در حال حاضر در مجموع بازسازی 500 دستگاه اتوبوس در دستور کار شهرداری است، ادامه داد: بخشی از این کار به شرکت های بیرونی و بخشی نیز به شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان واگذار شده است.

وی در ادامه با اشاره به سفر شهردار، معاونان وی و رییس شورای شهر اصفهان به استان سیستان و بلوچستان برای بازدید از آخرین وضعیت بازسازی در منطقه سیل زده شهر بنت سیستان و بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم پیوندی اصفهان و بنت دنبال شود / ورود 47 اتوبوس بازسازی شده به حمل و نقل عمومی

هم پیوندی اصفهان و بنت دنبال شود / ورود 47 اتوبوس بازسازی شده به حمل و نقل عمومی