مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 20:002021-05-22سياسي

احتمال ممنوعیت سفر در 14 و 15 خرداد وجود دارد/ امکان وقوع خیز پنجم کرونا هست


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از احتمال منع سفر در ایام تعطیلات 14 و 15 خرداد خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم تا با این رویکرد با روند ایمن تری به انتخابات نزدیک شویم.

- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به بیان توضیحاتی درباره تعداد فوتی های ویروس کرونا در دو هفته آینده پرداخت.

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تیتر امشب با اشاره به اینکه سوش غالب کرونا سوش هندی است، اظهار کرد: در کشور خوشبختانه همه استان ها به ویژه 28 استان سیر نزولی را از نظر شیوع کرونا طی می کنند، اما در سه استان بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان سیر نزولی متوقف شده است و با توجه به سوش هندی در این شهر ها وضعیت از نارنجی به قرمز تبدیل شده اند.

او ادامه داد: از قله موج چهارم کرونا عبور کرده ایم، اما در شاخه نزولی هستیم، چون ارتفاع خیلی بالا بوده است همچنان میزان بستری شدگان تعداد کمی نیستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر تا دو هفته بعد از بستری شدن ادامه دارد گفت: تداوم آمار مرگ و میر بالای ناشی از کرونا به این دلیل است و تا دو هفته آینده میزان مرگ و میر ها به زیر 200 نفر می رسد.

امکان وقوع خیز پنجم کرونا وجود دارد به گفته رییسی باید همچنان به نکات بهداشتی توجه داشت چراکه کرونا نه ضعیف شده و نه از بین رفته است بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ممنوعیت سفر در 14 و 15 خرداد وجود دارد/ امکان وقوع خیز پنجم کرونا هست

احتمال ممنوعیت سفر در 14 و 15 خرداد وجود دارد/ امکان وقوع خیز پنجم کرونا هست