مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 15:202021-05-22حوادث

نجات 6 نفر از ساکنان آپارتمان مسکونی در مشهد از میان شعله های آتش و دود


مدیر منطقه یکم عملیات آتش نشانی مشهد با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک آپارتمان مسکونی واقع در بولوار امیریه این شهر گفت: با تلاش آتش نشانان و نجاتگران اعزامی 6 نفر از ساکنان این آپارتمان مسکونی را از میان آتش و دود نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم محمدرضا علیپور اظهار کرد: در پی تماس تلفنی امروز شهروندان با سامانه 125و اعلام وقوع آتش سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی 4 طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و دود، بلافاصله ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان و نجات گران چندین ایستگاه را به محل حادثه واقع در بولوار امیریه مشهد اعزام کرد .

مدیر منطقه یکم عملیات آتش نشانی مشهد بابیان اینکه نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند، شدت انفجار و آتش سوزی ناشی از آن باعث گرفتار شدن ساکنان در طبقات شده است، یادآور شد:  بلافاصله امدادگران و آتش نشانان ضمن تقسیم به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، با استفاده از  خودرو پیشرفته پلتفرم(نردبان) آتش نشانی این آتش سوزی را مهار کردند.

وی ادامه داد: آتش نشانان و نجاتگران 6 فرد گرفتارشده در میان شعله های آتش و دود را که شامل 4 زن، یک نوزاد و یک مرد بودند را نجات دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 6 نفر از ساکنان آپارتمان مسکونی در مشهد از میان شعله های آتش و دود

نجات 6 نفر از ساکنان آپارتمان مسکونی در مشهد از میان شعله های آتش و دود