مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-22سياسي

تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری قم


شهردار قم از تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر با قوت تمام در حال اجرا بوده و احکام استخدامی همکاران در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار حجت الاسلام والمسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، بابیان اینکه یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری در سال های اخیر موضوع امنیت استخدامی کارکنان شهرداری بوده است، اظهار داشت: پیگیری این موضوع به صورت مستمر از طریق نهادهای مختلف ملی و محلی ازجمله محترم ایثارگران می باشند فراهم شده است.

سقاییان نژاد تصریح کرد: بر اساس ضوابط و مقررات قانونی مرتبط در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان به قراردادهای رسمی و دائم، باید تمام مستندات مرتبط و استعلام های قانونی مختلف ازجمله استعلام گزینش در سامانه طراحی شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بارگذاری تا بر اساس آن مجوز اختصاص جهت انعقاد قراردادهای رسمی و دائم صادر شود.

شهردار قم گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط همکاران معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری از مراجع قانونی جهت تکمیل استعلام ها و به روزرسانی مستندات پرونده اداری فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری قم

تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری قم