مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 11:002021-05-22بين الملل

سفر ناگهانی فرمانده سنتکام به سوریه و انتقال 100 خانوار از اردوگاه الهول به عراق


در پی سفر از پیش اعلام نشده فرمانده تروریست های سنتکام به عراق و سپس سوریه، منابع آگاه از قصد بغداد برای بازگرداندن 100 خانواده عراقی از اردوگاه الهول در هفته آتی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گفته می شود که دولت عراق برای نخستین بار می خواهد 100 به کشور بازگرداند.

امری که با استقبال مقامات آمریکایی همراه شده و آنها این اقدام را نشانه امیدوارکننده ای برای بازگشت هزاران نفر از این اردوگاه به کشورشان می دانند.

فرانک مک کنزی فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه در سفر ناگهانی روز جمعه (دیروز - 21 می) به سوریه، از انتقال خانواده های حاضر در اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه به کشورشان ابراز خشنودی کرد پس از آن که بارها درباره جوانان افراطی حاضر در این اردوگاه که نسل آتی جنگجویان خطرناک را تشکیل می دهند، هشدار داده بود.

به نوشته آسوشیتدپرس وی در جمع خبرنگاران همراهش در سفر به سوریه گفت: این اقدام، گام نخست از پروسه بازگرداندن (پناهندگان به وطنشان) به شمار می رود و من گمان می کنم که این امر کلید کم شدن شمار افراد حاضر در اردوگاه الهول و بالطبع سایر اردوگاه ها در بخش های مختلف منطقه باشد.

یک مقام مسئول بلندپایه آمریکایی در این خصوص می گوید: انتقال افراد از اردوگاه الهول یکی از پرونده های مورد مناقشه میان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ناگهانی فرمانده سنتکام به سوریه و انتقال 100 خانوار از اردوگاه الهول به عراق

سفر ناگهانی فرمانده سنتکام به سوریه و انتقال 100 خانوار از اردوگاه الهول به عراق