مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-22دانش

پیام مخاطبان/ استادان دانشگاه آزاد از نظر معیشتی در مضیقه اند


افزایش حقوق اساتید در طی سالهای گذشته بسیار کمتر از تورم بوده است به گونه ای که در سال 1400 یک استادیار با 15 سال سابقه کمتر از 4 میلیون تومان دریافتی (یک پنجم همکاران مشابه در وزارت علوم و وزارت بهداشت) دارد.

- افزایش حقوق اساتید در طی سالهای گذشته بسیار کمتر از تورم بوده است به گونه ای که در سال 1400 یک استادیار با 15 سال سابقه کمتر از 4 میلیون تومان دریافتی (یک پنجم همکاران مشابه در وزارت علوم و وزارت بهداشت) دارد.

پیام مخاطبان عصر ایران؛ کاظم کریمی- احتراما به استحضار میرساند که استادان دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاهی که سهم بزرگی در پیشرفت و توسعه علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه داشته است و پس از فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی زیر نظر مقام معظم رهبری و با معرفی دکتر ولایتی به عنوان رییس هیئت امنای این دانشگاه اداره می شود و عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان را یدک می کشد و بیش از 25 هزار استاد، 30 هزار کارمند و 1٫5 ملیون دانشجو دارد، از نظر معیشتی به شدت در مضیقه هستند.

تجمع جمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد مقابل مجلس شورای اسلامی روز 21 دی 1399 حقوق دریافتی آنها در حد کارگران خدماتی شده است.

به آنها یارانه تعلق نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطبان/ استادان دانشگاه آزاد از نظر معیشتی در مضیقه اند

پیام مخاطبان/ استادان دانشگاه آزاد از نظر معیشتی در مضیقه اند