مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-22سياسي

عدم شفافیت نامزدها سبب فرصت سوزی می شود/لزوم شفافیت در تعیین اولویت ها


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: نداشتن شفافیت لازم توسط نامزدهای انتخابات شوراها سبب فرصت سوزی می شود.

- سیدجلیل میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نامزدهای شوراها از برخی وعده و وعیدهایی که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نظیر ارائه برنامه 100 روزه و سایر برنامه هایی که وعده داده شد اما اجرایی نشد، عبرت بگیرند، و در چارچوب قانون به مردم وعده بدهند.

وی عنوان کرد: قوانین و مقررات، درآمدهای شهرداری و توان و اختیارات افراد مشخص و شفاف است بنابراین نمایندگان وعده های بی اساس ندهند زیرا وعده بی اساس و عدم شفافیت کاندیداها، سبب فرصت سوزی می شود.

میرمحمدی ادامه داد: وعده های احساسی و بی پایه ای که با توانمندی و پتانسیل های افراد و شهرداری ها تطبیق ندارد، عامل سلب اعتماد مردم می شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در مورد شفافیت نامزدها عنوان کرد: رزومه افرادی که برای شورای شهر ثبت نام می کنند، به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد بنابراین حتی اگر عده ای شفافیت لازم را نداشته باشند، صلاحیت آنها به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در مورد شفافیت در برنامه ها نیز عنوان کرد: کسانی که وارد شوراها می شوند، دقت داشته باشند که برنامه های شهرداری ها در حوزه های مختلف عمران شهری، مسائل فرهنگی، اجتماعی و سرمایه گذاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت نامزدها سبب فرصت سوزی می شود/لزوم شفافیت در تعیین اولویت ها

عدم شفافیت نامزدها سبب فرصت سوزی می شود/لزوم شفافیت در تعیین اولویت ها