مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-22اجتماعي

جاماندگان از امتحانات حضوری بخوانند


سرپرست اداره سنجش و پایش آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نحوه شرکت دانش آموزان جامانده از امتحانات حضوری خرداد در امتحانات پایان سال را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره سنجش و پایش آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نحوه شرکت دانش آموزان جامانده از امتحانات حضوری خرداد در امتحانات پایان سال را تشریح کرد.

نیکزاد محمودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری، اظهار کرد: داوطلبانی که غیبت موجه داشته باشند، می توانند بدون اینکه معدلشان کم شود، در دوره بعدی امتحانات در شهریور ماه شرکت کنند.

محمودی اضافه کرد: قرار است نمرات امتحانات شهریور داوطلبانی کرونایی یا مشکوک به کرونا و یا دیگر داوطلبانی که غیبت موجه داشته اند، در کارنامه آنها در محل نمرات امتحانات خرداد ماه درج شود و این دسته از داوطلبان فارغ التحصیل خرداد معرفی شوند.

سرپرست اداره سنجش و پایش آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره ای هم به در نظر گرفته شدن تمهیدات لازم برای امتحان دادن داوطلبان کرونایی و یا مشکوک به کرونا داشت و گفت: اگر داوطلبی بیمار بوده و تمایل به شرکت در امتحانات نهایی داشته باشد، تمهیداتی اندیشیده شده تا او بتواند در یک اتاق ایزوله در امتحانات شرکت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان از امتحانات حضوری بخوانند

جاماندگان از امتحانات حضوری بخوانند