مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-22پزشكي

نگهداری شبانه روزی از 450 بیمار روانی مزمن در کرمانشاه/ هنوز پشت نوبتی داریم


معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 12 مرکز در حوزه خدمات دهی به بیماران روانی مزمن گفت: هم اکنون 450 بیمار در چهار مرکز شبانه روزی نگهداری می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 12 مرکز در حوزه خدمات دهی به بیماران روانی مزمن گفت: هم اکنون 450 بیمار در چهار مرکز شبانه روزی نگهداری می شوند.

دکتر نیلوفر اختیاری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بیماران روانی مزمن از روی سابقه آنها در مراجعه و بستری در بیمارستان بیماران روان تشخیص داده می شوند، گفت: افرادی که چندین دوره در بیمارستان بستری شده اند به نوعی بیمار روانی مزمن محسوب می شوند و باید تحت مراقبت های بیشتری قرار گیرند.

وی افزود: در این بین شرایط نگهداری از این بیماران در برخی خانواده ها وجود ندارد و به ناچار این افراد به مراکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن سپرده می شوند.

اختیاری گفت: هم اکنون چهار مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن شامل دو مرکز مردان و دو مرکز زنان در استان فعال است که در این مراکز 450 بیمار نگهداری می شوند.

وی به رسوب برخی بیماران در این مراکز گفت: این امر موجب شده بیماران پشت نوبتی داشته باشیم و تلاش ما این است به نحوی بیمارانی که با دارو بیماری آنها کنترل شده به درون خانواده برگردند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری شبانه روزی از 450 بیمار روانی مزمن در کرمانشاه/ هنوز پشت نوبتی داریم

نگهداری شبانه روزی از 450 بیمار روانی مزمن در کرمانشاه/ هنوز پشت نوبتی داریم