مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-22سياسي

128 شعبه اخذ رای در گیلانغرب پیش بینی شد


128 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش محمودیان امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گیلانغرب، گفت: شهرستان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا، نارنجی رنگ است.

وی ادامه داد: تعداد موارد مثبت و تعداد بستری ها به شکل قابل توجه ای کاهش یافته است، بطوری که الان 6 مورد بستری داریم، وضعیت در مجموع رو به بهبودی است و این با رعایت مردم به پروتکل های بهداشتی در استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و.

محقق شده است.

فرماندار گیلانغرب در ادامه با اشاره به انتخابات 1400، گفت: ثبت نام کنندگان تمام روستاها و دو شهر سرمست و گیلانغرب که از نظر قانونی مجاز به برگزاری انتخابات هستندبه حد نصاب قانونی رسیدند و براساس تقویم روزشمار انتخابات مراحل تایید سلاحیت آن ها انجام شده است و کاندیداها مشخصو هستند.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان 128 شعبه اخذ رأی برای انتخابات پیش بینی شده است، تصریح کرد: آمادگی لازم را برگزاری انتخابات پرشور داریم و در خصوص بحث دسترسی به اینترنت و امکانات اولیه برای استقرار یک صندوق و شعبه تمهیدات لازم فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

128 شعبه اخذ رای در گیلانغرب پیش بینی شد

128 شعبه اخذ رای در گیلانغرب پیش بینی شد