مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-22سياسي

سالن قرنطینه معلولان «انبار مصالح» شد!


اختلاف نظر بخش خصوصی و یا نیروهای فعال خدماتی و اجتماعی سمن محور با دولتیان، مسأله جدیدی نیست.

گاهی مدیران دولتی به اجبار، از روی ناآگاهی و یا از روی دوراندیشی- هر یک می تواند مصداق داشته باشد- تصمیم می گیرند که امکاناتی را در اختیار  یک سمن و یا فعالان اجتماعی قرار دهند و یا این امکانات را بازپس گیرند.

  اما گاهی این تصمیم می تواند زندگی بخشی از اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، مصداق این امر سالن های مرکز بهزیستی فیاض بخش است که برای نگهداری از معلولان استفاده می شود.

در طول سال ها این مرکز مأمنی برای خانواده هایی بوده که معلولان ذهنی داشتند، اما در برخی از برهه های زمانی مسؤولان بهزیستی تصمیم می گیرند که براساس طرح های جدید، سالن های موجود را  در اختیار دیگران هم قرار دهند، مانند اشتغالزایی.

مسؤولان مرکز نگهداری معلولان به دلیل عنوان اشتغالزایی با مدیران همکاری می کنند، هرچند باید در گزارشی جداگانه به این نکته نیز پرداخته شود که آیا این مرکز اشتغالزایی به اهداف خود رسیده است یا خیر؟ اما به تازگی مدیران بهزیستی همدان تصمیم می گیرند که بخش دیگری از سالن های تحت اختیار مرکز نگهداری معلولان ذهنی را به انبار مصالح اختصاص دهند، این بار مسؤول آسایشگاه لب به اعتراض گشوده و شاید در این هراس است که اندک اندک تمام مرکز را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن قرنطینه معلولان «انبار مصالح» شد!

سالن قرنطینه معلولان «انبار مصالح» شد!