مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-22سياسي

سپاه پاسداران تا فروپاشی رژیم صهیونیستی همراه ملت فلسطین است


فرمانده کل سپاه بر لزوم قدرت افزایی مقاومت در مسیر قوی شدن و همراهی سپاه با ملت فلسطین تا زوال و فروپاشی اسراییل غاصب و نیز آزادی قدس شریف تأکید کرد.

- ، درپی پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ 12 روزه با رژیم صهیونیستی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک این پیروزی بزرگ به مردم مقاوم و عزتمند و مجاهدان شجاع و غیور فلسطینی، بر همراهی با مقاومت تا زوال و فروپاشی اسراییل غاصب و تنها نگذاردن ملت فلسطین تأکید کرد.

سرلشکر سلامی در این گفت وگوهای تلفنی از پیروزی مقاومت فلسطین به عنوان معجزه ای الهی و احیاکننده شرف و کرامت انسانی نام برد و اظهار داشت: شکست اسراییل غاصب تنها شکست صهیونیست ها نبود؛ بلکه شکست آمریکا، انگلیس و رژیم های حقیری بود که در فرایند عادی سازی روابط با این غده سرطانی سبقت می گرفتند.

فرمانده کل سپاه ظهور و شکل گیری فلسطین جدید، بزرگ، جهانی و با دست های برتر را ثمره این حماسه و رخداد عظیم برشمرد و افزود: در عرصه پیروزی اخیر مقاومت فلسطین همگان شاهد اسراییلی رو به زوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران تا فروپاشی رژیم صهیونیستی همراه ملت فلسطین است

سپاه پاسداران تا فروپاشی رژیم صهیونیستی همراه ملت فلسطین است