مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-22فرهنگي

نکوداشتی که در چهارسو برگزار شد/ چند آرزوی مهم در روزهای کرونایی


اجرای عمومی نمایش موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی طی مراسمی با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشورمان در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته شد.

- اجرای عمومی نمایش موزیکال جنگ و صلح به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی طی مراسمی با حضور تعدادی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشورمان در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکاری به کار ما نداشته باشد.

بهزاد فراهانی و یک گرامیداشت تئاتری در تالار چهارسو بهزاد فراهانی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر کشورمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندانی که به جهت پدیده ای است که در تاریخ بشر نظیر آن وجود ندارد.

این پدیده منحوس مشابه هیچ یورشی نیست چرا که هیچ بیماری تا این حد سهمگین نبود.

این بیماری تعدادی از بهترین شخصیت های میهن عزیزمان را گرفت که امیدوارم بتوانیم حداقل در این مدت از پس این پدیده بر بیاییم.

معرفی مهم ترین اسپانسر تئاتری ها در تئاتر شهر رییس هیات مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره دغدغه ها و مشکلات ناشی از کرونا که همه مردم دنیا را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: آنچه امروز مهم است این است که با وجود تمام این مشکلات بار دیگر دور هم جمع شدیم تا با رعایت شیوه نامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشتی که در چهارسو برگزار شد/ چند آرزوی مهم در روزهای کرونایی

نکوداشتی که در چهارسو برگزار شد/ چند آرزوی مهم در روزهای کرونایی