مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 02:402021-05-21سياسي

ناگفته های زیادی درباره آزادسازی خرمشهر وجود دارد


فرمانده کل ارتش با تاکید براینکه جایگاه و موفقیت امروز ارتش مدیون انقلاب اسلامی و نعمت بی بدیل ولایت است، گفت: یوم الله آزادسازی خرمشهر از جنبه های مختلف حائز اهمیت و درس آموز است و از این عملیات هم مثل خود دفاع مقدس هنوز حرف های فراوان ناگفته وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست ماهانه هم اندیشی فرمانده کل ارتش به میزبانی دانشگاه خاتم الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش و با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم ساعدی فرمانده دانشگاه خاتم الانبیا(ص) پدافند هوایی و مشاوران جوان شامل تعدادی از دانشجویان دانشگاه های افسری، دانش آموزان و هنرآموزان مراکز آموزشی تخصصی ارتش برگزار شد.

در ابتدای این نشست دانشجویان و دانش آموزان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداخته و بحث و تبادل نظر کردند.

در این هم اندیشی، مشاوران جوان درخصوص پرداختن بیشتر رسانه ها به اقدامات انقلابی ارتش در حوزه های مقابله با کرونا و مردم یاری، ارتقای توان رزمی و ابتکارات و اقدامات متعدد خوداتکایی تاکید و پیشنهاد هایی را ارایه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های زیادی درباره آزادسازی خرمشهر وجود دارد

ناگفته های زیادی درباره آزادسازی خرمشهر وجود دارد