مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-21بين الملل

قانونگذاران آمریکایی اظهارات اردوغان درباره اسراییل را یهودستیزانه خواندند


هشت رییس کمیته ضربت دوحزبی مبارزه با یهودستیزی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند که اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه یهودستیزانه است.

- قانونگذاران آمریکایی اظهارات اردوغان درباره اسراییل را "یهودستیزانه" خواندند هشت رییس کمیته ضربت دوحزبی مبارزه با یهودستیزی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کردند که اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه "یهودستیزانه" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این محکومیت دو روز بعد از آن مطرح می شود که وزارت امور خارجه دولت آمریکا هم در بیانیه خودش تاکید کرد، واشنگتن اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه را به خاطر تحریک به خشونت بیشتر در جنگ غزه قویا محکوم می کند .

این روسا اظهار کردند: اظهارنظرهای اردوغان معادل تهمت علیه مردم یهود است! آنها در بیانیه خود گفتند: ما قاطعانه باور داریم که رهبر یک شریک آمریکا نباید از همان استعاره های یهودستیزانه که برای دفعات بی شمار به منظور توجیه خشونت علیه یهودیان طی قرنها به کار برده شده اند، استفاده کند .

این گروه از اردوغان خواست از اظهاراتش که تنها منجر به دامن زدن هر چه بیشتر به ظهور خطرناک یهودستیزی جهان و افزایش تهدید علیه جامعه یهودیان می شود عقب نشینی و چشم پوشی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران آمریکایی اظهارات اردوغان درباره اسراییل را یهودستیزانه خواندند

قانونگذاران آمریکایی اظهارات اردوغان درباره اسراییل را یهودستیزانه خواندند