مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:152021-05-20سياسي

سد کمندان امسال آبگیری می شود


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد کمندان امسال آبگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسین گودرزی اظهار کرد: در دو شهرستان هشت کار زمین افتاده بزرگ داشتیم که زبانزد عام و خاص شده بودند و نماد ناکارآمدی مدیریت شده بودند.

وی تصریح کرد: یکی از آن ها فاز 4 سیمان دورود است که 10 درصد پیشرفت داشت که با پیگیری های انجام شده مصوب شد تا خردادماه و تا پایان دولت پیشرفت به 30 درصد برسد که در حال حاضر فعالیت خوبی دارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: طرح دیگر بیمارستان جایگزین دورود بود که جابجایی انجام گرفته و کار شروع شده و فاز اول آن در حال انجام است.

گودرزی اضافه کرد: طرح دیگر کمربندی دورود است که 12 کیلومتر آن بعد از 10 سال 45 درصد پیشرفت دارد که به ماده 56 برده شد و مبلغ 30 میلیارد تومان برای آن گرفته شده و شروع شده است.

وی بیان کرد: فولاد ازنا از دیگر طرح ها بوده که در سفر اخیر رییس قوه قضاییه مصوب شد ظرف دو سه ماه آینده تعیین تکلیف شود که با راه اندازی این طرح 1500 تا 2000 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس ادامه داد: سد کمندان از سال 83 شروع شده و امسال آبگیری آن انجام می شود انتقال روستای کمندان نیز اعتبار آن آمده است و مردم باید حمایت کنند تا مسیر آبگیری آزاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد کمندان امسال آبگیری می شود

سد کمندان امسال آبگیری می شود