مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-20سياسي

ضرب العجل استاندار کرمان برای تعیین تکلیف پروژه گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت


استاندار کرمان از مدیر عامل شرکت گاز استان، فرمانداران شهرستان های جیرفت و رابر خواست هرچه سریعتر وضعیت گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان از مدیر عامل شرکت گاز استان، فرمانداران شهرستان های جیرفت و رابر خواست هرچه سریعتر وضعیت گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت تعیین تکلیف شود.

علی زینی وند امروز 30 اردیبهشت ماه در حاشیه سفر دو روزه خود به جنوب استان کرمان ضمن بازدید از عملیات گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت نسبت به تعیین تکلیف نهایی این پروژه به مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان و فرماندار رابر برای تسریع روند کار هشدار داد و بر حفظ منافع مردم بر اساس قانون تاکید کرد.

وی در جمع تعدادی از اهالی روستاهای همجوار با خط لوله گاز و معتمدین محلی اظهار کرد: باید به خواسته های مردمی طبق قانون عمل کرد زیرا کشاورزان و عشایر به اراضی و تعلقات خود حساس هستند.

وی دنبال کردن شیوه های منطقی را برای اجرای عدالت توصیه کرد و افزود: انجام هرکار و خواسته ای باید منطقی باشد و نباید استاندار نظام جمهوری اسلامی برای انجام کار قانونی التماس کند.

استاندار کرمان از عدم همکاری فرماندار رابر جهت تسریع روند کار و برطرف کردن موانع اجتماعی انتقاد کرد و گفت: اگر فرماندار یا هر مسوولی برای خدمات رسانی عمومی تعلل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل استاندار کرمان برای تعیین تکلیف پروژه گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت

ضرب العجل استاندار کرمان برای تعیین تکلیف پروژه گازرسانی به بخش ساردوییه جیرفت