مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محورجیرفت - بافت - سیرجان به طول 22 کیلومتر


با حضور استاندار کرمان عملیات اجرایی باند دوم محور جیرفت – بافت - سیرجان به طول 22 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر254 میلیارد تومان آغاز شد.

- ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان عملیات اجرایی باند دوم محور جیرفت – بافت - سیرجان به طول 22 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر254 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زینی وند استاندار کرمان امروز 30 اردیبهشت ماه در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: وقتی همه به صورت هم افزایی مطالبات را بیان می کنند نتیجه می دهد و با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه باید به زیرساخت های مورد نیاز بیش از این توجه شود.

وی با اشاره به تقسیمات کشوری و ارتقای بخش اسماعیلی و ساردوییه جیرفت به شهرستان اظهار کرد: زمینه کار وجود دارد و پیگیری می کنیم اما یک بحث مد نظرتان باشد نباید در تقسیمات کشوری معارض وجود داشته باشد وگرنه کار سخت می شود.

زینی وند با اشاره به آخرین وضعیت پروژه گازرسانی به درب بهشت گفت: در حوزه گازرسانی مشکل حل شده و باید تعیین تکلیف شود که پروژه هرچه سریعتر اجرا شود.

استاندار کرمان زیرساخت های شهرهای کوچک را ضعیف عنوان کرد و افزود: شهرهای کوچک زیرساخت ندارند و دولت باید کمک کند تا نیازهای رفاهی و اجتماعی مرتفع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محورجیرفت - بافت - سیرجان به طول 22 کیلومتر

آغاز عملیات اجرایی باند دوم محورجیرفت - بافت - سیرجان به طول 22 کیلومتر