مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-20اقتصادي

آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد


دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز با حضور وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

- محمد اسلامی در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نیازهای همیشگی توسعه همراه کردن پژوهش و کابردی بودن آن برای نیازهای جامعه است که وزارت راه و شهرسازی به این موضوع اهتمام ویژه دارد.

وی افزود: با همین رویکرد برای راه اندازی آزمایشگاه جامع قیر، آسفالت و بتن با سرمایه گذاری مشترک تصمیم گیری کردیم؛ امروز افتتاح این آزمایشگاه آغاز حرکت است و دستورکارهای گوناگون و پروژه ها باید پیوست اجرایی داشته باشد و از امروز پروژه ها و پژوهش های دانشگاهی از ظرفیت این آزمایشگاه استفاده کنند و هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پژوهش های فناورانه خود را انجام دهند.

وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از مفاخر علمی کشور است که دارای اساتید برجسته و محیط مجهز بوده و بخشی از این دانشگاه که قدمت 30 ساله در تأثیرگذاری فناوری در کشور است با همراهی ریاست دانشگاه آزمایشگاه تخصصی برای اهدافی که تعریف شده مؤثر واقع شود.

اسلامی افزود: دانشگاه ها و پژوهشکده هایی که در دانشگاه صنعتی وجود دارد در حوزه های دریایی و آی تی و در بخش عمران پیشرو بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد