مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-20حوادث

باند بزرگ واردات مواد مخدر صنعتی در سیستان و بلوچستان منهدم شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ و مسلح وارد کننده مواد مخدر صنعتی به کشور در عملیات مقتدارانه تکاوران پلیس شهرستان سراوان خبر داد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با اشراف اطلاعاتی خود یک باند حرفه ای و مسلح قاچاق مواد مخدر صنعتی را که با ورود محموله بزرگ مخدر شیشه از طریق کشورهای شرقی به این شهرستان قصد توزیع آن در سطح کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه روز رصد و کنترل نامحسوس تحرکات اعضای این باند سرانجام موفق شدند محل دپوی این محموله را در ساختمانی متروکه در یکی از محلات شهر سراوان شناسایی و محل مذکور را به محاصره خود در آوردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطارهای صادره، شروع به تیراندازی سمت مأموران انتظامی کرده و درگیری مسلحانه آغاز شد.

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام پس از سه ساعت درگیری، با شگردی خاص قاچاقچیان را خلع سلاح و هر سه سوداگر حاضر در محل را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ واردات مواد مخدر صنعتی در سیستان و بلوچستان منهدم شد

باند بزرگ واردات مواد مخدر صنعتی در سیستان و بلوچستان منهدم شد