مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-20سياسي

لزوم ایجاد دیوارنگاره اهدای عضو در بندرعباس


معرفی شایسته اهداکنندگان عضو در هرمزگان امری زیباست که بدون همکاری دستگاه های فرهنگی استان برای رشد ظرفیت های اخلاقی میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی خسروی در یادداشتی کوتاه ذیل عنوان لزوم ایجاد دیوارنگاره درک می کنند، ضرورتی است که البته از شهرداری نمی توان زیاد انتظاری برای آن داشت اما دیگر دستگاه های دغدغه مند برای توسعه موضوعات و مبانی دینی در جامعه بخصوص مجموعه های مردم نهاد دینی و ارزشی باید در این زمینه دستی بالا بزنند.

امروزه از هر شهر کوچک و بزرگی در ایران که عبور می کنید، می توانید نام سردار رشید مقاومت حاج قاسم سلیمانی را که مردم هرمزگان و بندرعباس نیز به مانند دیگر مناطق ایران ارادت بی وصفی به او دارند، مشاهده کنید اما متأسفانه در بندرعباس اگر چه وعده نام گذاری بلواری در بندرعباس به نام شهید سلیمانی داده شده اما متأسفانه تابلو و معبر مشخصی به نام این دلاورمرد مقاومت که در روز شهادتش هزاران هزار هرمزگانی به میدان آمدند، دیده نمی شود.

حالا اما با شنیدن خبر انجام 42 اهدای عضو در هرمزگان از سال 97 تاکنون که منجر به نجات جان 99 بیمار نیازمند شده و با توجه به نقشی که این فرهنگ با ارزش و نجات بخش در زندگی تمامی انسان ها دارد، ضرورت ایجاد دیوارنگاره دائمی اهداکنندگان عضو برای ترویج هرچه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد دیوارنگاره اهدای عضو در بندرعباس

لزوم ایجاد دیوارنگاره اهدای عضو در بندرعباس