مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-20سياسي

توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان اردبیل ضروری است


توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان اردبیل یک ضرورت بوده که در کنار تامین نیاز بازار داخلی تجارت ایران با کشورهای همسایه نیز رونق می گیرد.

- ، اکبر بهنام جو صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با ابراز خرسندی از تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل در مجمع تشخیص مصلحت نظام و ابلاغ برای دولت جهت تعیین محدوده منطقه آزاد اظهار کرد: امیدواریم به سرعت زمینه تعیین نهایی محدوده منطقه آزاد استان اردبیل با کارهای کارشناسی به انجام برسد.

وی تصریح کرد: با تصویب منطقه آزاد و اجرایی شدن آن توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری گرفته و چهره ناامیدی و یأس برای همیشه از این استان رخت بر می بندد.

استاندار اردبیل ضرورت اطلاع رسانی صریح و شفاف را در این زمینه همراه با امیدبخشی به مردم یادآور شد و گفت: به نظر می رسد به معنای واقعی در این زمینه اطلاع رسانی نشده و سکوت معنادار رسانه ای و جناح های خاص نیز در این ارتباط تأمل برانگیز است.

بهنام جو افزود: شرایط راه اندازی منطقه آزاد اردبیل در شمال غرب بی نظیر است چرا که ما نزدیک ترین مسیر به کشور آذربایجان و آسیای میانه هستیم و قطعاً در کنار منطقه آزاد تجاری و صنعتی، راه اندازی بارانداز ریلی و صادراتی نیز مکمل این بستر مهم و تأثیرگذار تحولی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان اردبیل ضروری است

توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان اردبیل ضروری است