مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-20اجتماعي

اصلاح وضعیت نامناسب جاده کمربندی شهر بهار بر عهده شهرداری است


همدان_رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهار گفت: بهبود وضع نامناسب جاده کمربندی کانال کشی شده بهار بر عهده شهرداری می باشد و راهداری در قبال کانال کشی ها مسئولیتی ندارد.

- محمد آقا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اینکه راهداری متولی نگهداری جاده های سطح شهرستان در راستای کاهش تعداد تصادف های جاده ای و تلفات جانی و مالی است، عنوان داشت: با توجه به اعتبارات، نصب و تعویض پلاک ها، ایمنی و خط کشی راه ها، شانه سازی و نصب دوربین کنترل سرعت عملیاتی شده است.

وی در پاسخ به پیگیری و اقدامات جهت بهبودی جاده های حادثه خیز شهرستان نیز اظهار داشت: در سال جاری بحث رفع مشکل نقاط حادثه خیز و بحث پارکینگ به میزان اعتبارات انجام شده است و بیشتر جاده ها در مرحله عملیاتی کردن شانه خاکی در حد استاندارد 1/5 متر قرار دارند و مشکل اساسی در جاده های حادثه خیز طرح چهار خطه کردن است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار با اشاره به اینکه تصمیمات لازم جهت اجرای طرح چهار خطه سازی محور غار علیصدر گرفته شده است، گفت: کارشناسی و مشاوره برای عملیاتی سازی چهار خطه کردن محور غار علیصدر آماده اجرایی شدن است و با صدور اعتبار بحث تعویض و چهار خطه شدن در برنامه اجرایی راهداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح وضعیت نامناسب جاده کمربندی شهر بهار بر عهده شهرداری است

اصلاح وضعیت نامناسب جاده کمربندی شهر بهار بر عهده شهرداری است