مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-20ورزشي

به زودی مشکل آب داریون رفع می شود


با حفر چاه آب جدید و رفع مشکلات شبکه آبرسانی داریون، تامین آب شرب این شهر در آینده ای نزدیک به وضعیت پایداری خواهد رسید.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز گفت: با حفر چاه آب جدید و رفع مشکلات شبکه آبرسانی داریون، تامین آب شرب این شهر در آینده ای نزدیک به وضعیت پایداری خواهد رسید.

محمدرضا امیری در حاشیه سفر به شهر داریون با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستاهای دهستان این شهر، بیان کرد: با پیگیری های انجام شده، تامین آب و نگهداری از شبکه های آبرسانی در شهرهای تابعه شهرستان شیراز و تمام روستاها به آبفای شیراز محول شده و با مدیریتی یکپارچه هدایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، او با بیان اینکه تامین زیر ساخت مورد نیاز اماکن ورزشی برای بهره مندی عموم مردم شهر داریون دنبال می شود، اظهار کرد: تلاش می کنیم در صورت تامین آب و زمین ورزش توسط شهرداری، اعتبار مورد نیاز اجرای طرح در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تامین شود.

رییس شورای اداری شهرستان شیراز همچنین با اشاره به وضعیت درآمدی و مشکلات شهرداری شهرهای کوچک بر ضرورت تقویت شهرداری داریون تاکید و عنوان کرد: این موضوع نیز در کمیته برنامه ریزی پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی مشکل آب داریون رفع می شود

به زودی مشکل آب داریون رفع می شود