مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-19بين الملل

سکوت ننگین کشورهای عربی در برابر جنایات اسراییل فراموش نمی شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: متاسفانه، سکوت ننگین کشورهای عربی را شاهد هستیم و این لکه ننگین تا ابد بر پیشانی آنها ماندگار خواهد بود.

- اظهار کرد: بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی، با چراغ سبز اربابان آمریکایی و اروپایی خود در غزه جنایت آفرید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این رژیم جنایتکار به عنوان غده چرکین و سرطانی منطقه هرازگاهی به بهانه های واهی با حملات ددمنشانه خود در جهان دست به جنایت می زند؛ از ترور دانشمندان هسته ای گرانقدر ما گرفته تا کشتار مبارزان فلسطینی و لبنانی و حمله مستقیم به کشورهای مختلف از جمله غزه مظلوم.

وی بیان کرد: مجدداً دستان جنایتکار رژیم غاصب به خون مظلومان غزه آغشته شده و ساکنان این منطقه مورد تجاوز هوایی و دریایی بی رحمانه صهیونیست ها قرار گرفته اند.

دیلمی گفت: در این میان متاسفانه، سکوت ننگین کشورهای عربی را شاهد هستیم و این لکه ننگین تا ابد بر پیشانی آنها ماندگار خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تجربه نشان داده تنها راه مقابله با این رژیم سفاک مقابله و مبارزه شهادت طلبانه است.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات، در کنار شبکه تبلیغی و تشکل های دینی و انقلابی ضمن محکوم کردن حملات ضد انسانی صهیونیست ها به ساکنان مظلوم نوار غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت ننگین کشورهای عربی در برابر جنایات اسراییل فراموش نمی شود

سکوت ننگین کشورهای عربی در برابر جنایات اسراییل فراموش نمی شود