مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-19سياسي

زندانهای قم ، مجری طرح های پایلوت بنیاد تعاون زندانیان کشور


مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در جلسه ای که در دفتر رییس کل دادگستری استان قم برگزار شد زندانهای قم را مجری طرح های پایلوت بنیاد تعاون زندانیان کشور معرفی کرد .

- ایسنا/قم مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در جلسه ای که در دفتر رییس کل دادگستری استان قم برگزار شد زندانهای قم را مجری طرح های پایلوت بنیاد تعاون زندانیان کشور معرفی کرد .

حجت الاسلام مظفری رییس کل دادگستری قم در این دیدار بیان کرد: دغدغه اشتغال زندانیان و توانمند سازی خانواده آنان از مهمترین اقداماتی است که مجموعه قضایی استان در صدد اجرای آن است چرا که این موضوع مطالبه رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه است و حمایت و پشتیبانی از سوی دادگستری استان در این راستا صورت پذیرفته و می پذیرد و تلاش ما و اداره کل زندانها بر این است که در آینده نزدیک به اشتغال 80 درصدی زندانیان برسیم.

رییس شورای قضایی استان در ادامه بیان کرد: در زندانهای قم شرایط برای ورود صنعتگران ، کارآفرینان و خیرین جهت ایجاد اشتغال و توانمند سازی زندانی و خانواده وی فراهم است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده شود و انتظار ما از مرکز هم این است که با اجرای طرح های موثر، کارآفرین و درآمد زا ، زندانهای قم را به پایگاه اشتغال تبدیل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانهای قم ، مجری طرح های پایلوت بنیاد تعاون زندانیان کشور

زندانهای قم ، مجری طرح های پایلوت بنیاد تعاون زندانیان کشور