مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-19دانش

نکاتی درباره ی پژوهش در ارتباطات و دیپلماسی رسانه


دو عضو هیأت علمی گروه علوم ارتباطات، در وبینار تخصصی «روابط عمومی و رسانه» درباره ی پژوهش در ارتباطات و دیپلماسی رسانه، توضیحاتی را بیان کردند.

- ایسنا/اصفهان دو عضو هیأت علمی گروه علوم ارتباطات، در وبینار تخصصی روابط عمومی و رسانه درباره ی پژوهش در ارتباطات و دیپلماسی رسانه، توضیحاتی را بیان کردند.

افسانه مظفری، دانشیار و عضو هیأت علمی گروه علوم ارتباطات دانشگاه علوم تحقیقات تهران در وبینار تخصصی روابط عمومی و رسانه که امروز (چهارشنبه_29 اردیبهشت ماه) برگزار شد، با تأکید بر لزوم انجام پژوهش در ارتباطات گفت: جامعه ی اطلاعاتی جامعه ای است که دانش و فناوری های مرتبط را برای سرعت بخشی به توسعه ی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و انسانی به کار می برد و یکی از ستون های جامعه اطلاعاتی ایجاد و گسترش سیستم های ارتباطی دوربرد کارآمد با ظرفیت بالاست که از همه ی نقاط دنیا قابل دسترس باشد.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: جوامعی که به موقع و با سرعت، اطلاعات موردنیاز خود را تهیه و تجزیه کرده و از نتایج آن به درستی بهره گرفته اند، همواره موفق تر از دیگران بوده و دیگر انسان ها و جوامع را تحت تأثیر خود قرار داده اند.

مظفری یادآور شد که تنوع، تکامل و دگرگونی ابعاد ارتباطات و رسانه های اطلاعاتی، پژوهشگران را با حجم گسترده ای از انواع اطلاعات روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره ی پژوهش در ارتباطات و دیپلماسی رسانه

نکاتی درباره ی پژوهش در ارتباطات و دیپلماسی رسانه