مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-19سياسي

برگشت به اعتیاد 80 درصد درمان شدگان


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به حوزه درمان و کاهش آسیب گفت: ما در عین حال که تلاش می کنیم موادمخدری وارد نشود و عرضه کمتر شود و پیشگیری در جامعه گسترش یابد، باید برای آن هایی هم که دچار این بلیعه شدند موضوع درمان در دستور کار قرار گیرد.

متاسفانه در کشور ما در طول دهه های گذشته درمان و مانایی در درمان بسیار موثر نبوده و شاید بیش از 80 درصد از کسانی که درمان می شوند دوباره برگردند که رویکرد جدیدی اتخاذ شد؛ با شیوه های جدید درمانی و هم داروهای جدیدی که تولید شد و پای به عرصه نهاد، مانایی در درمان هم افزایش می یابد و یکی دیگر از اولویت های مان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مومنی در نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی مسئولان ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های کشور بیان کرد: برنامه های کلان حوزه ستاد مبارزه با موادمخدر در چند بخش عمده خلاصه می شود؛ حوزه اول، مقابله است که از زمان تشکیل ستاد دستاوردهای خوبی از جمله مقابله با ورود، عرضه، توزیع و ترانزیت موادمخدر داشته است.

جمهوری اسلامی ایران با همه ابعاد مقابله و قاچاق به صورت قاطعانه و صادقانه برخورد کرده و برایش فرقی ندارد که این موادمخدر در داخل توزیع شود یا ترانزیت شود که دستاوردهای بسیار خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت به اعتیاد 80 درصد درمان شدگان

برگشت به اعتیاد 80 درصد درمان شدگان