مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-19سياسي

شفافیت عملکرد کاندیداها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود


رییس بازرسی شورای نگهبان اردستان گفت: شفافیت عملکرد گذشته و اطلاع رسانی درباره برنامه های کاربردی و قابل اجرای کاندیداها برای آینده کشور باید به یک مطالبه عمومی و مردمی تبدیل شود.

- ، اظهار کرد: هدف اصلی در این انتخابات در درجه اوّل، مشارکتِ بالا است، بعد انتخاب مطلوب و اصلح که انتخاب خوب موجب می شود دولتی که دارای کفایت است شکل بگیرد.

وی افزود: انتخابات نعمتی است که مردم را محور قرار داده اما مردم نیز باید فردی خدمتگذار را که شایستگی لازم داشته باشد، انتخاب کنند تا پس از انتخاب خود پشیمان نشوند.

رییس دفتر شورای نظارت و بازرسی شورای نگهبان در شهرستان اردستان تصریح کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند و مسئولان اجرایی کشور با بی تدبیری خود موجب شدند که سال های سختی را پشت سر بگذاریم اما مردم هیچگاه نخواهند گذاشت لطمه ای به انقلاب وارد شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور آینده باید دارای توان بالای مدیریتی، مدیر، مدبر، با ایمان، با تقوا و با اخلاق باشد و به توانمندی نیروهای داخلی و جوانان این آب و خاک ایمان داشته باشد.

رنجبر خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور حداکثری و پرشور مردم بتوانیم زمینه ساز تشکیل دولت جوان و حزب اللهی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد کاندیداها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

شفافیت عملکرد کاندیداها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود