مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-19اقتصادي

ورود 2.5 میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر/ سوم خرداد محموله بعدی وارد می شود


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود 2.

5 میلیون دُز واکسن کرونا به کشور از طریق این جمعیت از فروردین ماه تاکنون، گفت: محموله بعدی تا قبل از سوم خرداد وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکار را در عرصه امدادرسانی سخت تر کرده اما با وجود این سختی ها باز هم هلال احمر در حال ارائه خدمات خود به مردم است.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه موضوع راه اندازی خانه های هلال از سال 94 در دستور کار قرار گرفت، افزود: امروز یکی از اولویت های این جمعیت گسترش خانه های هلال در سراسر کشور است.

همتی با اشاره به استقبال جمعیت صلیب سرخ و هلال احمر از طرح راه انداری خانه های هلال، گفت: هدفگذاری ما در این زمینه ساخت 37 هزا.

خانه هلال در سراسر کشور است در حال حاضر سهم استان گیلان از این موضوع 10 درصد است.

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هدف از ساخت این خانه ها آموزش به مردم است تا بتوانند در وضعیت بحرانی و حوادث اقدامات اولیه را انجام دهند، اضافه کرد: سه هزار خانه هلال شهریور ماه گذشته توسط رییس جمهور افتتاح و طی چند روز گذشته نیز دو هزار و 400 خانه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به دیدار با مسئولان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و تأکید بر ضرورت تأمین و تجهیز خانه های هلال، ادامه داد: امداد و نجات، آموزش و ساماندهی کمک های مردمی از جمله اهداف این جمعیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2.5 میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر/ سوم خرداد محموله بعدی وارد می شود

ورود 2.5 میلیون دُز واکسن کرونا توسط هلال احمر/ سوم خرداد محموله بعدی وارد می شود