مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-19اقتصادي

افزایش 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های شیراز


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از افزایش نزدیک به 20 درصدی جوجه ریزی از ابتدای سال جاری تاکنون در واحد های مرغداری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ، ذبیح الله سیروسی با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی به منظور تأمین نهاده های دام و طیور و تنظیم بازار مرغ، گفت: میزان جوجه ریزی در دو ماه ابتدای امسال در این شهرستان به بیش از یک میلیون و 980 هزار قطعه در 51 واحد مرغداری گوشتی رسیده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: این تعداد از جوجه ریزی مورد اشاره در واحدهای مرغداری شهرستان شیراز منتج به تولید 4500 تن مرغ زنده معادل 3500 تن مرغ گرم کشتار روز شده است که به منظور تأمین نیاز بازار با نظارت کامل در بین فروشگاه های منتخب توزیع می شود.

سیروسی با بیان اینکه تمامی واحدهای مرغداری اقلام خوراکی مورد نیاز خود را با قیمت مصوب یارانه دار دریافت و ملزم به فروش مرغ زنده با قیمت ابلاغی بوده اند، افزود: در طول دوره زمانی دو ماهه ابتدایی امسال بیش از 6 هزار تن ذرت و بالغ بر سه هزار تن سویا دولتی به مرغداران شهرستان شیراز تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه هفت کشتارگاه کیان مرغ، زرین مرغ، شیراز مرغ، مرغ بال پا، پاسارگاد، فارس ماکیان و مرغ تک در این شهرستان فعال هستند، ابراز کرد: در مدت موصوف بیش از 90 مورد بازرسی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های شیراز

افزایش 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های شیراز