مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-19سياسي

ماموریت قالیباف به کمیسیون های بهداشت و اصل 90 برای پیگیری ضرب و شتم یک خبرنگار


سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت که وزیر بهداشت باید هرچه سریع تر به موضوع برخورد با یک خانم خبرنگار در هنگام تهیه گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنند.

- سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت که وزیر بهداشت باید هرچه سریع تر به موضوع برخورد با یک خانم خبرنگار در هنگام تهیه گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رسیدگی کرده و با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: متاسفانه باخبر شدیم یکی از خبرنگاران به نام خانم فائزه مومنی در حال انجام وظیفه و گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد برخورد حراست این دانشگاه قرار گرفته است.

وی توضیح داد: این خانم در حال تهیه گزارش درباره ی نحوه واکسیناسیون و بررسی ادعای وزارت بهداشت بوده مبنی بر این که واکسیناسیون براساس جدول و کد اعلامی صورت می گیرد، هنگامی که این خبرنگار در حال خروج از دانشگاه بوده حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی احساس کرده اخبار و اطلاعاتی در گوشی او و یا به صورت ضبطی وجود دارد با این خبرنگار درگیر می شوند که نتیجه آن آسیب دیدگی و شکستگی انگشتان دست این خانم بوده که اکنون پیچ و مهره در دست این خانم بعد از عمل قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت قالیباف به کمیسیون های بهداشت و اصل 90 برای پیگیری ضرب و شتم یک خبرنگار

ماموریت قالیباف به کمیسیون های بهداشت و اصل 90 برای پیگیری ضرب و شتم یک خبرنگار