مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-18سياسي

در ارتباط قصه گو با مخاطب چه عناصری تأثیرگذار است؟


در قصه گویی برای اینکه با مخاطب ارتباط موثر داشته باشیم و بتوانیم روی مخاطب تاثیر بگذاریم به عناصرِ  کلمه، صدا و لحن و هم چنین عنصر  زبان بدن نیاز داریم.

- ایسنا/هرمزگان یک کارشناس و مدرس قصه گویی گفت: در قصه گویی برای اینکه با مخاطب ارتباط موثر داشته باشیم و بتوانیم روی مخاطب تاثیر بگذاریم به عناصرِ  کلمه، صدا و لحن و هم چنین عنصر  زبان بدن نیاز داریم.

مهدی آرایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اگر در ساخت بنای قصه گویی دقت نکنیم در اجرای قصه گویی دچار مشکل می شویم، افزود: برای اینکه به یک شکل و فرم صحیحی از قصه گویی برسیم باید به تمام عناصر قصه گویی توجه کنیم.

این مدرس قصه گویی بیان کرد: در قصه گویی برای اینکه با مخاطب ارتباط موثر داشته باشیم و بتوانیم روی مخاطب تاثیر بگذاریم به عناصرِ کلمه، صدا و لحن و هم چنین عنصر زبان بدن نیاز داریم.

وی استفاده از زبان بدن را از اصولی که نقش موثری در جذب مخاطب دارد دانست و عنوان کرد: با استناد به تحقیقات آلبرت مهرابیان، پروفسور بازنشسته ی دانشگاه یوسی ال ای کلمات فقط 7 درصد از ارتباطات موثر را می سازند و تُن صدا 38 درصد و 55 درصد باقیمانده را زبان بدن تشکیل می دهد.

آرایی ادامه داد: افزایش زبان بدن در قصه گویی به وسیله 16 روش میسر است و رعایت همین نکته های ظریف باعث می شود تا ما اجرای قصه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ارتباط قصه گو با مخاطب چه عناصری تأثیرگذار است؟

در ارتباط قصه گو با مخاطب چه عناصری تأثیرگذار است؟