مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:202021-05-18سياسي

اورشلیم پست: پیام تهران با موشک به تل آویو و اورشلیم ارسال شد


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ روزنامه اورشلیم پست در تحلیلی به قلم ست جی.

فرانتزمن - نویسنده کتاب پس از داعش: نزاع ایران و آمریکا بر سر خاورمیانه نوشت: - فرانتزمن در روزنامه اورشلیم پست نوشت: حمله سنگین موشکی به اسراییل ممکن است با هشدار ایران مبنی بر یک عملیات بزرگ ارتباط داشته باشد.

گروه سیاسی در تحلیلی به قلم ست جی.

فرانتزمن - نویسنده کتاب پس از داعش: نزاع ایران و آمریکا بر سر خاورمیانه نوشت: حمله سنگین موشکی به اسراییل ممکن است با هشدار ایران مبنی بر یک عملیات بزرگ ارتباط داشته باشد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته پیش در هشدار اعلام کرد: اسراییل یک نوار باریک است؛ هر اقدام تاکتیکی می تواند یک شکست استراتژیک باشد.

فرمانده سپاه به شلیک موشک از سوریه به حوالی دیمونا و دیگر تهدید ها علیه اسراییل به عنوان نمونه هایی در جهت تایید شاکله شکننده تل آویو اشاره کرد.

حمله سنگین و بی سابقه موشکی روز 11 می / 21 اردیبهشت که عسقلان را هدف قرار داد، تلاشی در جهت آزمایش توانایی سامانه چند لایه پدافند هوایی اسراییل بود و به نظر می رسد بخشی از طراحی ایران باشد.

دلیل این مدعا مشارکت جهاد اسلامی ـــ نیروی نیابتی ایران ـــ و نیز حماس ـــ تحت الحمایه ایران ـــ در فرآیند این حمله راکتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورشلیم پست: پیام تهران با موشک به تل آویو و اورشلیم ارسال شد

اورشلیم پست: پیام تهران با موشک به تل آویو و اورشلیم ارسال شد