مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 23:102021-05-18سياسي

تزریق واکسن به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تزریق واکسن به خانواده های شهدا رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد خبر داد.

- علی کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز گرامیداشت مقاومت، ایثار و پیروزی، وبینار تجلیل از فاتحان خرمشهر به صورت کشوری برگزار و از خانواده های شهدای خرمشهر، جانبازان و فرماندهان این عملیات بزرگ تجلیل می شود.

وی گفت: حضور نمادین برسر مزار شهدای سوم خرداد و افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های مختلف نیز به مناسبت سوم خرداد در استان انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به آغاز پخش سریال شهید شهریاری همزمان با سوم خرداد در شبکه های ملی، بیان داشت: دیدار نمادین با خانواده های شهدا و تزریق واکسن به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی و مصلی ها در صورت اقامه نماز جمعه از برنامه های پیش بینی شده است، تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا نمایشگاه عکس نیز در مصلی ها برگزار می شود.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد

تزریق واکسن به خانواده های شهدا، رزمندگان و ایثارگران از سوم خرداد