مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 22:452021-05-18سياسي

احتمال وجود کرونای هندی و آفریقایی در تهران / هرگونه نشست انتخاباتی پرمخاطره است


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت رنگبندی کرونایی شهر تهران نارنجی است، گفت: ما با هرگونه ازدحام و گردهمایی در تهران مخالف هستیم و از نظر بهداشتی آنها را مخاطره آمیز می دانیم.

- فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت رنگبندی کرونایی شهر تهران نارنجی است، گفت: ما با هرگونه ازدحام و گردهمایی در تهران مخالف هستیم و از نظر بهداشتی آنها را مخاطره آمیز می دانیم.

دکتر علیرضا زالی در گفت وگو با ایسنا، درباره شناسایی ویروس موتاسیون یافته هندی و آفریقایی در تهران، گفت: با توجه به توالی یابی های انجام شده هنوز شواهد قطعی از ویروس های جهش یافته در تهران را رصد نکردیم اما قطعا در تهران هم ویروس جهش یافته وجود دارد؛ زیرا وقتی در استان های متعدد تعداد قابل توجهی از این نوع ابتلا گزارش شده است، بدون تردید در تهران هم این انواع جهش یافته وجود دارد زیرا تهران حجم بالایی از ارتباطات بین استانی را تجربه می کند و مقصد بسیاری از سفرها است.

بنابراین دوراز انتظار نیست در تهران هم انواع جهش یافته مشاهده شود.

وی افزود: تهران در حال گذر از خیز چهارم با ویروس جهش یافته انگلیسی است بنابراین نمای بارز اپیدمیولوژیک در حال حاضر با ویروس انگلیسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وجود کرونای هندی و آفریقایی در تهران / هرگونه نشست انتخاباتی پرمخاطره است

احتمال وجود کرونای هندی و آفریقایی در تهران / هرگونه نشست انتخاباتی پرمخاطره است