مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-18بين الملل

تجمع های ضد اسراییلی باید با هویت نخبگانی شکل بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تجمع دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در میدان فلسطین برگزار شد.

- رضا میرجعفری از فعالان دانشجویی و دبیر برگزاری تجمع دانشجویان در میدان فلسطین بر احیا وجه نخبگانی موضوع فلسطین با مشارکت بیشتر دانشجویان در این موضوع تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، تجمع دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در میدان فلسطین برگزار شد.

رضا میر جعفری از دانشجویان فعال حوزه استکبارستیزی با اشاره بر پایی تجمع های اعتراضی در تمامی کشورهای منطقه و حتی کشورهای غربی در حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان تهران کاملاً خودجوش این تجمع را برپا کردنداین در حالی است که در کشور ما جز معدود دفعاتی شاهد این اتفاق نبوده ایم.

میرجعفری گفت: موضوع فلسطین وجهی نخبگانی دارد و ما تأکیدداریم این تجمع باید با هویت دانشجویی و نخبگانی شکل بگیرد تا آغازی دوباره بر نگاه نخبگانی و دانشجویی بر مسئله فلسطین باشد، این نگاه می تواند شروع یک فعالیت حقوقی، سیاسی یا رسانه ای باشد.

وی افزود: تلاش می کنیم تا ثابت کنیم مسئله فلسطین تبدیل به یک موضوع کلیشه ای نشده است و همچنان مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، فلسطین مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع های ضد اسراییلی باید با هویت نخبگانی شکل بگیرند

تجمع های ضد اسراییلی باید با هویت نخبگانی شکل بگیرند