مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 21:252021-05-18سياسي

وجود 4 هزار مدرسه سنگی در مناطق عشایری


معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: 4 هزار مدرسه سنگی در مناطق عشایری داریم که عمدتا در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با سازمان امور عشایر ایران در دفتر رییس مجلس شورای اسلامی، حل مسأله مدارس عشایری را اولویت برنامه های سال 1400 دانست.

وی در جلسه امضای این تفاهم نامه که رییس مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گفت: سال 1400 را به نام مدارس عشایری نام گذاری کردیم و هدف گذاری ما، حل و فصل وضعیت این مدارس است که امیدواریم به واسطه این تفاهم نامه همکاری بتوانیم زودتر اهداف این بخش را محقق کنیم.

وی به وضعیت مدارس ابتدایی عشایری اشاره کرد و ادامه داد: در بحث مدارس عشایری باید درباره دوره های آموزشی به تفکیک صحبت کنیم.

در مورد مقطع ابتدایی باید دسترسی دانش آموزان را به مدرسه فراهم کنیم و در این راستا همیشه استفاده از کانکس در دستور کار آموزش و پرورش بوده است.

  رخشانی مهر با بیان اینکه مشکل ما در مناطق عشایری وجود مدارس سنگی است، افزود: در برخی مناطق عشایری، در ساخت مدرسه از سنگ به عنوان مصالح غالب منطقه استفاده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 4 هزار مدرسه سنگی در مناطق عشایری

وجود 4 هزار مدرسه سنگی در مناطق عشایری