مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-18سياسي

لزوم اطلاع رسانی رسانه ها به مردم برای پیشگیری از ورود آنها به زندان


مدیرکل زندان های استان یزد بر لزوم اطلاع رسانی رسانه ها به مردم برای پیشگیری از ارتکاب جرم و ورود آنها به زندان تاکید کرد.

- ، حسین سبزواری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه و عدلیه استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه و عدلیه اظهار داشت: این جشنواره در آگاه سازی عموم از فعالیت های دستگاه قضایی بسیار اثرگذار است و امیدواریم رسانه ها در این جشنواره شرکت گسترده داشته باشند.

وی همچنین شناساندن زندان بانی اسلامی به جامعه را مستلزم نکته بینی و درک صحیح رسانه ها از عملکرد سازمان زندان ها در بازاجتماعی شدن مددجویان برشمرد.

سبزواری با تأکید بر آگاه سازی رسانه ها در رعایت مقررات از سوی مردم اظهار داشت: افراد به دلیل عدم آگاهی مرتکب جرم می شوند که در این زمینه اطلاع رسانی به مردم در جهت پیشگیری از ورود آنان به زندان ها یکی از اهداف جشنواره عدلیه محسوب می شود.

مدیرکل زندان های یزد با توجه به اختتامیه اولین جشنواره عدلیه استان یزد که در تیرماه سال جاری برگزار می شود، حمایت برخی از نهادها و ارگانهای مهم استان از این جشنواره را نشان از اشتیاق در جهت برگزاری دوره های بعدی برشمرد.

وی اظهار داشت: تاکنون دبیرخانه جشنواره عدلیه از ارسال آثار بسیار فاخر و عملکرد مثبت رسانه ها در ثبت اخبار دستگاه قضایی یزد رضایت کامل را داشته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی رسانه ها به مردم برای پیشگیری از ورود آنها به زندان

لزوم اطلاع رسانی رسانه ها به مردم برای پیشگیری از ورود آنها به زندان