مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-18دانش

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی نمونه ای از ایثار هستند


مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ساماندهی و ارزیابی بیش از 35 هزار مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اساتید دانشگاه علمی کاربردی با این وضعیت استخدامی، - ایسنا/کردستان مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به ساماندهی و ارزیابی بیش از 35 هزار مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اساتید دانشگاه علمی کاربردی با این وضعیت استخدامی، با کمترین امکانات، حداکثر خدمات را به جامعه ارائه می دهند که نمونه ای از ایثار و عشق به تدریس است.

علیرضا دبیرنیا، ظهر امروز سه شنبه در جشنواره مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی که به مناسبت هفته معلم برگزار شده بود اظهار کرد که مدارسان دانشگاه علمی کاربردی از جایگاه سایر اساتید برخوردارند ولی به دلیل وضعیت استخدامی، با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به جامعه ارائه می دهند که نمونه ای از ایثار و عشق به تدریس است.

وی افزود که دانشگاه علمی کاربردی نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و از 35 هزار مدرس دانشگاه بارها آزمون و ارزشیابی گرفته شد تا ارزش اساتید بیش از پیش ارتقا باید.

مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد که با تصویب اساسنامه، عنوان مرکز آموزش عالی برای دانشگاه های جامع علمی کاربردی به کار رفته و مراکزی که کامل باشند، جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی نمونه ای از ایثار هستند

اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی نمونه ای از ایثار هستند