مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-18پزشكي

نگاهی به مهمترین موضوعات مطرح شده در سفر وزیر بهداشت به نیشابور


در جریان سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مهمترین مطالبات مردم نیشابور در حوزه بهداشت و درمان بررسی شد، همچنین پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی در جریان سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مهمترین مطالبات مردم نیشابور در حوزه بهداشت و درمان بررسی شد، همچنین پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان نیشابور به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

اوایل هفته گذشته تعدادی از مسئولان شهرستان نیشابور دیداری با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشتند که در این دیدار مهمترین مطالبات مردم نیشابور در حوزه بهداشت و درمان مطرح و توافقات خوبی حاصل و قرار شد که 28 اردیبهشت ماه و همزمان با روز ملی خیام، وزیر بهداشت برای رسیدگی به مطالبات مردم و افتتاح تعدادی از پروژهای بهداشتی و درمانی به شهرستان نیشابور سفر کند.

یکی از مطالبات مهم مردم نیشابور ایجاد کد رشته پزشکی در دفترچه کنکور سراسری 1400 و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه بود که وزیر بهداشت این مطالبه را یک مطالبه به حق دانست و گفت نیشابور لیاقت دانشگاه را دارد.

بنا بر گزارش دانشکده علوم پزشکی نیشابور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیست و پنجمین پویش ره سلامت و آیین افتتاح از پروژههای بهداشتی و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مهمترین موضوعات مطرح شده در سفر وزیر بهداشت به نیشابور

نگاهی به مهمترین موضوعات مطرح شده در سفر وزیر بهداشت به نیشابور