مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-18سياسي

دمیده شدن روح انقلابی و جهادی در مردم، شرط تحقق حضور حداکثری


قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در ستادحوزوی انتخاباتی ملت امام حسین با بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: برای تحقق حضور حداکثری، - باید روح انقلابی و جهادی در مردم دمیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه، در مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین (علیه السلام) که عصر سه شنبه در محل مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، بیان کرد: بحمدالله طلاب جهادی همچنان از ما جلوتر هستند و حداقل وظیفه ما در حال حاضر آن است که حامی آنها باشیم.

وی در ادامه افزود: فعالیت های خالصانه آنها ما را یاد حاج احمد متوسلیان و اخلاص دیگر شهدا می اندازند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به جایگاه والای فعالیت های جهادی، تصریح کرد: دعای ما برای شما آن است که ان شاءالله تا آخر عمر در این مسیر جهادی باقی بمانید و یکی از آرزوهای ما نیز این است که ای کاش زندگی مجاهدانه داشته باشیم.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به شور و حال فوق العاده نسل جوان امروز کشور، تاکید کرد: روزگاری، انقلاب با تلاش روزانه و اشک شبانه تا به اینجا رسانده شد و اکنون نوبت نسل شما جوانان است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: برای تحقق حضور حداکثری، بایستی روح انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمیده شدن روح انقلابی و جهادی در مردم، شرط تحقق حضور حداکثری

دمیده شدن روح انقلابی و جهادی در مردم، شرط تحقق حضور حداکثری