مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-18پزشكي

مامور حراست بیمارستان انگشتان دست خانم خبرنگار را شکست + عکس


مأمور حراست از خانم خبرنگار می خواهد همه گفت وگوهای انجام شده را پاک کند که بعد از مقاومت وی، با برخورد فیزیکی نیروی حراست انگشتان دست او می شکند در حدی که مجبور به جراحی و گذاشتن پین در محل شکستگی می شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خانم فائزه مومنی خبرنگار رویداد 24 و صبح نو برای تهیه گزارش از روند واکسیناسیون به یکی از مراکز بیمارستانی مراجعه می کند که موقع خروج با برخورد حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه می شود.

مأمور حراست از خانم مؤمنی می خواهد همه گفت وگوهای انجام شده را پاک کند که بعد از مقاومت وی، با برخورد فیزیکی نیروی حراست انگشتان دست او می شکند در حدی که مجبور به جراحی و گذاشتن پین در محل شکستگی می شود! بیانیه انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران: ضرب و شتم خبرنگار روزنامه صبح نو محکوم است انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران ضرب و شتم خانم فائزه مؤمنی خبرنگار صبح نو را محکوم کرد و آن را یکی از بدترین تعرض هایی دانست که در حین انجام وظیفه حرفه ای توسط یک مأمور حراست علیه یک خبرنگار رخ داده و باعث تشدید عدم امنیت حرفه روزنامه نگاری در ایران شده است.

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: این رفتار را قویاً محکوم کرده و اعلام کرده است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سرعت با این رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور حراست بیمارستان انگشتان دست خانم خبرنگار را شکست + عکس

مامور حراست بیمارستان انگشتان دست خانم خبرنگار را شکست + عکس